February 27, 2009

ဗ်ိဳင္းကေလး

ကၽြန္ေတာ္ ယခုအလုပ္လုပ္ေနေသာေနရာက ပင္လယ္ကမ္းစပ္ေလးလိုေနရာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔႐ံုးခန္းေလးက ကမ္းစပ္နဲ႔ မလွမ္းမကမ္းမွာ။ Container ေလးထဲ။ Mr. Lim Choon Min ေခၚ မန္ေနဂ်ာရယ္၊ ဖိလစ္ပိုင္မွ အင္ဂ်င္နီယာ Mr. Ramon ရယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ရယ္။ အားလံုး ၃ ေယာက္။ က်န္သူမ်ားက Supervisor ႏွင့္ worker မ်ား။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရံုးခန္းေလး ရိွရာႏွင့္ မလွမ္းမကမ္းတြင္ ေရတြင္း ေဆာက္လုပ္ေရးအတြက္ တားထားေသာ ေဘာမ်ားရိွသည္။ ထို ေဘာမ်ားေပၚတြင္ ေန႔အခါ ဗ်ိဳင္းငွက္ေလးမ်ား လာလာနားၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္ သူတို႔ကို ရိုက္လာမည္ႀကံသည္မွာ ၾကာၿပီ။ ဒီေန႔မွ ေသခ်ာ႐ိုက္လာျဖစ္သည္။ အလုပ္ခြင္ထဲမွ အေၾကာင္းမ်ား ကၽြန္ေတာ္ ေရးပါဦးမည္။ ဒီကေန႔ေတာ့ ဗ်ိဳင္းကေလးက မင္းသား ...


No comments: