February 9, 2009

ကင္မရာတစ္လံုး၏ မွတ္တမ္း (1)

ကၽြန္ေတာ္က ေတာတြင္းသား တာဇံတစ္ေယာက္ ေကာက္ရထားတဲ့ ဒီဂ်စ္တယ္ HARD Disk Camcorder ေလးတစ္လံုးပါ။ Everio လို႔ ကၽြန္ေတာ့ခႏၶာကိုယ္ ေပၚမွာေရးထားတယ္။ Konica JVC LY36228-001A HYBRID ဆိုတဲ့စာတန္းေလးလည္း ပါတယ္။

f=6.3 ~ 63 mm 1:3.5 Ø43 ဆိုတာေလးလည္းပါတယ္။

30GB/ 7 to 37 HRS လို႔လည္းပါတယ္ဗ်။

ခုကၽြန္ေတာ့္သခင္ျဖစ္ေနတဲ့ တာဇံက ကၽြန္ေတာ္ကို ယူခ်င္ရာယူသြားတယ္။ သယ္ခ်င္တဲ့ေနရာသယ္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ တာဇံျပသမွ် ၾကည့္တယ္ မွတ္ထားတယ္။ ခု ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႔သမွ် ခင္ဗ်ားတို႕ကုိ ေျပာျပမယ္။

ကၽြန္ေတာ္ ဒီေန႔ မွတ္မိသမွ်ထဲက ေၾကာင္ကေလးတစ္ေကာင္ကို ခင္မ်ားတို႔ကို ျပမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ မွတ္ဉာဏ္ေကာင္းတာေတာ့ လာမေျပာနဲ႔ေလ ....ၾကည့္မွပိုသိမွေပါ့။ အလကားအားေနတဲ့ေၾကာင္ပါ။ ၾကြက္လည္း ခုတ္ရပံု မေပၚပါဘူး။ ေၾကာင္တို႔တတ္အပ္တဲ့ ပညာေတာင္ တတ္ရဲ႕လား မသိပါဘူး။ ပ်င္းေနလိုက္တာ အလြန္...