April 14, 2008

ေရေလာင္းရတာေပ်ာ္စရာလား

ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္က ေရေလာင္းရတာေပ်ာ္ဖူးတယ္။ ပူစီေဖာင္းရွည္ရွည္ေလးေတြထဲ ေရေတြထည့္ၿပီး ေရပူေဖာင္းေတြလုပ္ၿပီး ပစ္ရတာ ၇ ႏွစ္ ၈ ႏွစ္သား အရြယ္ေလာက္ပဲ ထင္ပါတယ္။ ေသခ်ာလည္း မမွတ္မိေတာ့ပါဘူး။ ေနာက္ပိုင္း သႀကၤန္ေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေရမကစားျဖစ္ေတာ့ဘူး။ မႏၱေလးသႀကၤန္ကို ၃ ခါႀကံဳၿပီးၿပီ။ သိပ္စည္တာပဲ။ ေရပက္ခံေတာ့ မထြက္ျဖစ္ဘူး။ ေျခလွ်င္ေလွ်ာက္လည္ျဖစ္တယ္။ ဟိုမ႑ပ္ ဒီမ႑ပ္ မွာ ဆိုၾကကၾကတာလိုက္ၾကည့္ ေရပက္တာလိုက္ၾကည့္ေပါ႔။ ကားနဲ႔ လိုက္လည္ရမွာ ပ်င္းစရာႀကီးလိုပဲ။ ဒုုကၡကျဖစ္ေသး။ ကားပ်က္ရင္ ကားတြန္းရ။ လိပ္လို ေရြ႕ေရြ႕နဲ႔ သြားေနတဲ့ ကားနဲ႔ စိတ္ျမန္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ဘူး။

မႏၱေလးသႀကၤန္မွာ ေပ်ာ္ၾကသူေတြေတာ့ အမ်ားႀကီးပါပဲ။ အဆိုေတာ္ေတြ ႐ုပ္ရွင္မင္းသားေတြ၊ ေမာ္ဒယ္ေတြ ပြဲထုတ္ၾကတဲ့ အခ်ိန္ေကာင္းေပါ႔။

ေရပက္ၾကတဲ့ ေနရာမွာ .... ေျပာစရာေလးေတြေတာ့အရိွသား ... ေျပာမေနေတာ့ပါဘူး။ ေပ်ာ္ခ်င္တဲ့ လူေပ်ာ္ေပါ႔။

ကၽြန္ေတာ္က ေရေလာင္းရင္ထြက္ေျပးတဲ့ အက်င့္ရိွတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေလာင္းေလ့မရိွဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ကို ေတာ့ သႀကၤန္ မက်ေသးဘဲ ေရေလာင္းဖူးပါရဲ႕။ ..