March 17, 2008

ျပန္လည္အသက္သြင္းမယ့္စုတ္တံ

ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္က ပန္းခ်ီဆြဲတယ္။ ကာတြန္းေရးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆြဲတဲ့ပံုေလးေတြ ခိုးခိုးၿပီး ယူသြားတတ္တဲ့ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ရိွတယ္။ သူ႔ေၾကာင့္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ပံုေတြဆြဲျဖစ္ခဲ့တာလား။ ဆြဲျဖစ္ခဲ့တာေတာ့ အမွန္ပဲ။ ေက်ာင္းနံရံမွာ ကၽြန္ေတာ့္လက္ရာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားခဲ့တယ္။ ၁၀ တန္း စာေမးပြဲေတြ ေျဖၿပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္း သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ တစ္နယ္စီ ေ၀းသြားခဲ့ၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ စက္မႈတကၠသိုလ္တက္ရေတာ့ Drawing ေတြဆြဲရတဲ့အခါ အရင္လို မေပ်ာ္ေတာ့ပါဘူး။ ပံုလည္းေကာင္းေကာင္း မဆြဲျဖစ္ေတာ့ဘူး။ ပန္းခ်ီေတြမဆြဲျဖစ္ခဲ့တာ ၁၃ ႏွစ္ေလာက္ေတာင္ရိွခဲ့ပါၿပီ။ သူဟာကၽြန္ေတာ့္ကို အခ်ိန္အတိုင္းအတာတစ္ခုအထိ ေက်းဇူးရိွခဲ့သူပါ။ သူေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ တိုးတက္ခဲ့သလိုပါပဲ။ သူ႔ေက်းဇူးကို ကၽြန္ေတာ္မေမ့ပါဘူး။ ခု Blog မွာ ကိုယ့္ဆႏၵအတိုင္း ခ်ျပခြင့္ရတဲ့ ေနရာဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ျပန္လည္ရွင္သန္ေစဦးမယ့္ တစ္စံုတစ္ဦးကို ေမွ်ာ္လင့္ရင္း ကၽြန္ေတာ္ပန္းခ်ီေရးခ်င္လာတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ စုတ္တံေတြ ျပန္အသက္သြင္းပါရေစ ....

No comments: